Navision en documentbeheer
Inzake documentbeheer voor bedrijven hebben wij meerdere oplossingen in huis. Wij kiezen hiervoor verschillende software-oplossingen die naadloos samenwerken of geïntegreerd kunnen worden in uw Navision software. Zodat u zeker bent dat u in de toekomst sneller en efficiënter kan gaan werken.
In onderstaande tonen wij u enkele van onze oplossingen:
Document Capture: scant en archiveert inkomende facturen en mails
Document Capture is een zeer handige oplossing voor het inscannen van inkomende facturen en andere documenten zoals mails of post. Nadat de documenten gescand werden kan u ze vervolgens verder gaan verwerken uw Navision software en gaan koppelen aan de juiste projecten bijvoorbeeld. Dus kiezen voor een oplossing zoals Document Capture geeft u de garantie dat uw bedrijf in de toekomst niet alleen sneller kan gaan werken. Bovendien minimaliseert u ook de kans op fouten en dubbelwerk.
Het filmpje hiernaast geeft u een beeld van wat Document Capture software voor documentbeheer voor uw bedrijf kan doen.
SMARTdoc kan:
- Koppelen met Navision software en andere software
- Allerlei info archiveren, ook info die niet met uw ERP te maken heeft
- Veilig info in kwijt die u niet in uw ERP wil (vb contracten, overeenkomsten)
- Onafhankelijk blijven van upgrading van uw ERP of CRM
- De buitenwereld veiliger toegang tot documenten geven
- Middels OCR kan u documenten en facturen uitlezen
- Ook tal van workflows maken die los staan van uw ERP
- De performantie van uw ERP compleet niet belaaten